بنام خدا

 

قوانین فروشگاه اینترنتی آریا ابزار دقیق پیشرو

ضمن تشکر از انتخاب فروشگاه ما ، از آنجا که استفاده از این سایت به هر شکل به معنای قبول شرایط مندرج در بخش قوانین این سایت است، تقاضا می شود آن را به دقت مطالعه فرمایید.

  ماده 1) مراحل ثبت سفارش و خرید

کاربران و مشتریان محترم برای ثبت سفارش ملزم به ثبت نام در سایت می باشند. با ثبت این اطلاعات، کاربران و مشتریان ضمن اطمینان از محفوظ بودن اطلاعات خود نزد فروشگاه، به فروشگاه اختیار می دهند تا از این اطلاعات جهت برقراری ارتباط استفاده نماید.

ثبت سفارش و استعلام:  پس از ثبت سفارش  کالا ، در این مرحله پیش فاکتور و یک شماره فاکتور به مشتریان تخصیص و از طریق ایمیل برایشان ارسال می گردد.

پاسخ استعلام و نهایی کردن سفارش: بطور معمول حداکثر 2 ساعت پس از ثبت سفارش، پاسخ استعلام و مهلت زمانی برای تکمیل سفارش برای مشتریان ارسال می گردد ( ساعات پاسخ تلفنی به ثبت سفارشات از ساعت 9 صبح الی 16 بعدازظهر در روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه خواهد بود) . پس از آن مشتریان فرصت خواهند داشت تا در مهلت مقرر سفارش خود را تکمیل و نهایی نمایند. چنانچه مشتریان در مهلت مشخص شده سفارش خود را نهایی نفرمایند، سفارش آنها ناتمام تلقی شده و دیگر امکان نهایی کردن آن را نخواهند داشت. در این موارد چنانچه مشتری تقاضای فعالسازی مجدد سفارش را داشته باشد و کماکان کالا در فروشگاه موجود باشد، مجددا مهلت تکمیل به مشتری داده خواهد شد.

توجه: مشتریان در هنگام ثبت سفارش باید سعی کنند اطلاعات خود را با دقت و به درستی وارد سایت نمایند، در غیراینصورت مسئولیت بروز هر گونه مشکل و ضرر و زیان احتمالی بر عهده ایشان می باشد.

 ماده 2) روشهای پرداخت

با توجه به قیمت یورویی کالاها مشتریان گرامی می توانند پس از اخذ قیمت ریالی از واحد فروش شرکت وجه سفارش خود را بصورت واریز به شماره کارت و یا انتقال وجه از طریق بانک انجام داده و شماره فیش خود را در قسمت کالای درخواستی ثبت نمایید. 

 ماده 3) روشهای ارسال سفارش

1. تحویل سفارشات در شهر تهران و شهرهای مجاور با انتخاب مشتری در دفتر تهران ،  انبار این شرکت واقع در شهرک صنعتی پرند و یا از طریق پست سفارشی قابل انجام میباشد.

2. در سایر استان ها غیر از استان تهران، سفارش ها از طریق پست سفارشی ارسال میگردد.

مشتریان می توانند در مرحله ثبت سفارش و استعلام، از بین روشهای ارسال ممکن، یک روش را به دلخواه انتخاب نمایند. انتخاب هر روش به منزله آگاهی از قوانین و شرایط آن می باشد.

 تبصره 1: در مواردی که ارسال توسط پست سفارشی توسط مشتری انتخاب میگردد، مسئولیت فروشگاه صرفاً تحویل سفارش بصورت صحیح و سالم و در حداقل بازه زمانی به شرکت پست یا باربری و ارسال کد پیگیری برای مشتری می باشد. در این موارد مطابق مواد 386 و 387 قانون تجارت کلیه مشکلات ناشی از حمل کالا بر عهده متصدی حمل و نقل بوده و فروشگاه مسئولیتی در قبال تاخیر در ارسال یا مشکلات احتمالی آن ندارد و در صورت بروز مشکل فروشگاه پاسخگو و پرداخت کننده خسارت نمی باشد.

 ماده 4) هزینه ارسال

هزینه ارسال کالا با مشتری بوده و بعد از نهایی شدن سفارش و قبل از ارسال هزینه اعلام خواهد گردید.  

  ماده 5) مدت زمان تحویل سفارش ها

سفارش های شهر تهران:

مدت زمان تحویل کالاها در شهر تهران پس از پرداخت بهای کالا حداکثر 48 ساعت می باشد.

توجه: در سفارش های ارسالی شهر تهران مشتریان محترم لازم است که در بازه زمانی هماهنگ شده در محل تحویل کالا حضور داشته باشند، در غیراینصورت مسئولیت و هزینه ارسال مجدد آن بر عهده مشتری می باشد.

سفارش های ارسال شده توسط پست سفارشی:

سفارش هایی که قرار است از طریق تیپاکس ارسال گردند، در صورتیکه قبل از ساعت 10 نهایی شده باشند، چنانچه در روزهای کاری ذکر شده فروشگاه باشد در همان روز تحویل پست خواهند شد، اما چنانچه بعد از این ساعت نهایی شده باشند، در روز کاری بعد تحویل خواهند گردید. شرکت پست و باربری نیز بسته به مقصد کالا، معمولاً 24 تا 48 ساعت کاری بعد کالا را به مقصد خواهند رساند.

  ماده 6) نکات مهم در هنگام تحویل سفارش

1. مشتریان محترم موظف هستند هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی، مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نماید.

2. مشتریان محترم موظف هستند در هنگام تحویل گرفتن سفارش، کالای سفارش داده شده خود را تحویل ظاهری بگیرند (تحویل ظاهری یعنی کالا از تمام جنبه های ظاهری بررسی و در صورتیکه فاقد هر گونه ایراد ظاهری باشد، تحویل گرفته شود)

توجه گردد هنگامی که کالا تحویل ظاهری گرفته می شود، فروشگاه دیگر مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات ظاهری کالا نخواهد داشت.

تبصره 2: چنانچه بسته بندی کالا دارای مشکل یا ایراد ظاهری بوده و نشان از ضربه خوردگی یا مشکلات احتمالی داشته باشد، مشتری باید از تحویل گرفتن آن خودداری نماید و ضمن تهیه صورتجلسه، موضوع را بلافاصله به فروشگاه اطلاع نماید.

4. طبق دستورالعمل پلیس فتا در هنگام تحویل سفارشاتی که پرداخت آنها آنلاین بوده است، ارائه کارت ملی مطابق با نام فرد سفارش دهنده، اجباری است. چنانچه فردی که کالا را سفارش و پرداخت آن را بصورت آنلاین انجام داده، تمایل داشته باشد کالا تحویل فرد دیگری گردد، باید از طریق ایمیل یا تماس با شرکت نام فرد تحویل گیرنده و کد ملی ایشان را به فروشگاه اعلام نماید، در غیر اینصورت فروشگاه کالا را تحویل نداده و در این موارد هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری خواهد بود.

 5. طبق قوانین فروشگاه، در سفارش هایی که پرداخت آنها در محل مشخص گردیده است، قبل از تحویل کالا، ابتدا لازمست که وجه فاکتور تسویه و سپس کالا تحویل گردد. پس از تسویه وجه فاکتور، مشتری در حضور نماینده فروشگاه فرصت خواهد داشت تا کالای خود را از نظر سلامت ظاهری بررسی و سپس رسید تحویل ظاهری کالا را امضاء نماید.

 ماده 7) شرایط گارانتی ، بازگشت کالا و استرداد وجه

کالای خریداری شده از این فروشگاه دارای یکسال گارانتی خواهد بود.

اگر کالای خریداری شده دارای مشکل فنی باشد، کالای معیوب بازپس گرفته شده و پس از بررسی و با کالای سالم جایگزین میشود و در صورت عدم موجودی مبلغ ذکر شده در فاکتور خرید به مشتری عودت داده خواهد شد. (کالای مرجوعی به شرکت، توسط تیم متخصص ارزیابی و بررسی میشود؛ اگر اشکال موجود در اثر استفاده ناصحیح مشتری باشد و یا تلاشی برای باز کردن کالا انجام شده باشد و یا کالا دارای آسیب فیزیکی باشد به مشتری ارجاع داده میشود و شامل گارانتی نمی گردد.)

برای اطلاع از وضعیت کالای ارسالی باید بعد از ۷۲ ساعت کاری که کالا توسط شرکت تحویل گرفته شد مشتری تماس گرفته و از وضعیت کالای خود مطلع شود.

برگشت مبلغ فاکتور به هر علتی ۷۲ ساعت کاری زمان می برد و در این مدت مبلغ بصورت پایا و یا ساتنا برگشت داده می شود و زمان نشستن به حساب مقصد بستگی به بانک مقصد دارد و مدت آن در این ۷۲ ساعت محاسبه نمی گردد.

اگر مشتریان محترم بنا به دلایلی پس از تحویل گرفتن کالا از خرید خود منصرف شدند میتوانند کالای خریداری شده را ظرف مدت هفت روز پس از خرید بازگشت داده، وجه پرداخت شده را بازپس گیرند. در این شرایط هزینه بازگشت کالا با خریدار خواهد بود. (توجه داشته باشید این امر پس از باز کردن آکبند جعبه مقدور نیست.)

اگر کالای مورد نظر از مشخصات فنی با سفارش شما مغایرت داشت ،‌ قبل از بازکردن جعبه با شرکت تماس بگیرید تا برای رفع مشکل اقدام کنیم. در اینصورت هزینه بازگشت کالا بعهده فروشگاه خواهد بود.

کالای برگشتی برای هر امری باید دارای پک بصورت کامل و اولیه باشد و بسته بندی باید سالم و بارکد ها نیز باید سالم باشند،کالا باید دارای برچسب آریا ابزار دقیق پیشرو باشد در غیر اینصورت توسط شرکت دریافت نمی گردد اگر برچسب فروشگاه مخدوش یا کنده شده باشد تحت هیچ شرایطی توسط شرکت مورد قبول نمی باشد. (توجه داشته باشید که کالا بصورت پس کرایه تحت هیچ شرایطی توسط فروشگاه دریافت نمی گردد.)

ارائه شماره سفارش و فاکتور خرید برای هر امری الزامی می باشد.

توجه داشته باشید مشکلی فیزیکی باید در روز اول خرید اعلام گردد در غیراینصورت بعد از آن شامل گارانتی یا تعویض نمی شود.

ماده 8) خدمات پس از فروش

پس از خرید کالا ، مشتری می تواند با بخش خدمات پس از فروش این شرکت تماس حاصل نموده و درخواست نصب و راه اندازی نماید. هزینه نصب و راه اندازی بعهده مشتری میباشد.

سایت فروشگاهی آریا ابزار دقیق پیشرو به جز آدرس www.aryainstrument.ir هیچ گونه مرجع رسمی دیگری ندارد. درصورتیکه سایت بخواهد از طرق دیگری با مشتریان خود ارتباط برقرار نماید، حتماً آن را به صورت رسمی اطلاع رسانی خواهد کرد لذا در مقابل زیان های ناشی از تماس مشتریان با هرگونه راه ارتباطی غیرمجاز که از نام این فروشگاه استفاده نموده باشند، پاسخگو نخواهد بود.

قوانین فروشگاه مشتمل بر 8 ماده و 2 تبصره می باشد و مشتری باعلم و آگاهی از تمام قوانین نسبت به ثبت سفارش و خرید اقدام می نماید و لذا هر گونه ادعایی در خصوص عدم اطلاع از قوانین، فاقد وجاهت قانونی بوده و فروشگاه مسئولیتی در برابر آنها ندارد.